آموزشگاه ماساژ نوآوران سلامت

چهارشنبه 12 بهمن 1401
23:50
سیما سیمی

آموزشگاه ماساژ نوآوران سلامت با مدیریت سرکار خانم دکتر سیما عالمی از سال ۱۳۸۷ با نام آسیای شرقی فعالیت خود را آغاز نمود و از سال ۱۳۹۴ که زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور فعالیت خود را ادامه داد و نام خود را به آموزشگاه نوآوران سلامت تغییر داد. این مجموعه افتخار دارد که قدمی بزرگ در راستای آموزش مهارت ماساژ در بالاترین کیفیت آموزش و اشتغال زایی برداشته است.

دوره های آموزش ماساژ در دو بخش بانوان و آقایان با نظارت و آموزش مستقیم سرکار خانم دکتر سیما عالمی (دکترای سلامت، مدرس دانشگاه و مربی بین المللی ماساژ) و جناب آقای علی کریمی راد (کارشناسی ارشد روانشناسی- مربی بین المللی ماساژ) برگزار گردیده و به کاربران گواهینامه های بین المللی معتبر از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین در صورت تمایل گواهینامه از فدراسیون بین المللی ماساژ اعطا می گردد.



تاثیرات ماساژ

تاثیر ماساژ بر دستگاه عضلانی

بیشترین تاثیر ماساژ بر عضلات بدن است. ایجاد توازن و تعادل در عملکرد عضلانی، رفع تنش ها و گرفتگی های عضلانی و ایجاد آرامش، رفع خستگی بین بافت های عضلانی، دفع سریع سموم و تولیدات مضر ناشی از سوخت و ساز سلول ها به ویژه اسید لاکتیک، مهم ترین تاثیر ماساژ بر عضلات می باشد.ماساژ باعث تغذیه عضلات شده و به دنبال انقباض عضله، حرکت میان بافتی را تسریع می کند.

تاثیر ماساژ بر دستگاه ادراری

ماساژ، فعالیت کلیه ها را افزایش داده و دفع مواد زائد را تسریع می نماید. این امر به نوبه خود موجب پیشگیری از تجمع مقدار زیادی مایع و آب در کلیه ها می شود. همچنین، ماساژ شکم و پشت موجب کاهش و یا در درمان مشکلات زنان، به ویژه قاعدگی های دردناک، تنظیم دوره قاعدگی های نامنظم و سندروم قبل از یائسگی می شود و نشانه های یائسگی را به تاخیر می اندازد.

تاثیر ماساژ بر دستگاه گوارش

ماساژ منجر به افزایش حرکات دودی جدار روده شده و دفع مواد را سریع تر می کند. همچنین، ماساژ موجب جلوگیری از بروز یبوست می شود و در صورت وجود یبوست آن را برطرف می کند (از طریق حرکات روی شکم جهت عقربه های ساعت ). ماساژ باعث افزایش آنزیم های روده، معده، کبد و لوزالمعده می شود و به هضم و جذاب مواد غذایی کمک می کند. ماساژ دیواره های عضلات روده و شکم را تقویت کرده و ترشح شیره های گوارشی از کبد، معده و روده ها را تحت تاثیر قرار می دهد




[ بازدید : 1155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دلنوشته سیما است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]