خرید سمعک

سه شنبه 4 بهمن 1401
17:56
سیما سیمی

سمعک چیست؟

سمعک ها دستگاه هایی هستند که می توانند با اصلاح و بهبود مشکلات شنوایی به افراد کم شنوا کمک کنند تا راحت تر صداها را بشنوند. این دستگاه ها با پیشرفت تکنولوژی روز به روز پیشرفته تر شده و کارایی آنها افزایش یافته است. سمعک یک وسیله الکترونیکی کوچک است که در داخل یا پشت گوش قرار می گیرد. سمعک بسیاری از صداهای محیط را بلندتر می کند و به افراد دارای کم شنوایی این امکان را می دهد که بهتر بشنوند، ارتباط بهتری برقرار کنند و بیشتر در فعالیت های روزانه شرکت کنند. سمعک می تواند به افراد کمک کند هم در محیط های پر سر و صدا و هم در محیط های ساکت بشنوند.

Image for post

انواع سمعک:

سمعک وایرلس

Image for post

امروزه استفاده از سمعک وایرلس این امکان را به افراد کم شنوا می دهد که مانند افراد عادی بتوانند با تلفن صحبت کنند ، به موسیقی گوش دهند و یا تلویزیون تماشا کنند. درگذشته استفاده از موبایل و یا گوش کردن به موسیقی برای افراد کم شنوا مشکل بود. اما امروزه فرد میتواند صدا را به صورت مستقیم ازموبایل خود دریافت کند در صورتی که در گذشته فرد باید ابتدا سمعک را از روی گوشش برمیداشت سپس هدفون یا هندزفری را روی گوش خود می گذاشت.امروزه اکثر کمپانی های تولید کننده سمعک اقدام به تولید سمعک پشت گوشی و سمعک RITE وایرلس کرده اند. تا چندی پیش به دلیل اندازه ی کوچک سمعک داخل گوشی و یا سمعک نامرئی امکان ساخت سمعک نامرئی که تکنولوژی وایرلس داشته باشد وجود نداشت اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی سمعک داخل گوشی وایرلس تولید شده است.

سمعک هوشمند

منظور از سمعک هوشمند سمعکی است که دارای سیستم و تکتولوژی پیشرفته تری نسبت به سمعک های نسل های قبل دارد و سمعک هوشمند و دیجیتال در مقایسه با سمعک های نیمه دیجیتال و آنالوگ کارایی بهتری دارند.در میان انواع مختلف سمعک ها ، سمعک هوشمند به شما کمک میکند که با محیط اطراف خود تعامل بهتری داشته باشید و راحت تر با اطرافیان ارتباط برقرار کنید.این سمعک ها در مدل ها و اندازه های مختلف تولید می شوند و می توانند داخل گوشی، پشت گوشی و حتی نامرئی باشند.

سمعک نامرئی

Image for post

شکل ظاهری سمعک برای بسیاری از مددجویان حائز اهمیت است و بسیاری از افرادی که افت شنوایی دارند و به سمعک احتیاج دارند به دلیل شکل ظاهری سمعک حاضر به استفاده از آن نیستند. برای این دسته از افراد و کسانی که میخواهند سمعک کمترین دید را روی گوششان داشته باشد سمعک نامرئی تجویز میشود.به سمعکی که به طور کامل داخل مجرای گوش قرار میگیرد سمعک داخل گوشی یا CIC می گویند. CIC مخفف Completely in the canal است.سمعک نامرئی و یاIIC ، یکی از انواع سمعک های داخل گوشی است که به طور کامل داخل مجرای گوش قرارمی گیرد و از سمعک داخل گوشی معمولی ریزتر و مخفی تر است.

قابل توجه عزیزانی که به دنبال خرید سمعک ارزان می باشند، در مجموعه کلینیک شنوایی کاشن تلاش بر این است تا سمعکی با مناسب ترین قیمت ممکن که متناسب با وضعیت شما خوبان بوده و مورد تایید متخصص مجموعه می باشد، تجویز و ارائه شود.


[ بازدید : 1147 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دلنوشته سیما است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]