برونسپاری مرکز تماس

يکشنبه 16 بهمن 1401
17:22
سیما سیمی

آشنایی با مرکز تماس پیتام

پیتام به عنوان کاملترین BPO تخصصی در زمینه خدمات مشتریان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز نموده است. در این سال‌ها با بکارگیری دانش روز خدمات مشتریان و با استفاده از استانداردهای بین‌المللی توانسته‌ایم به کسب و کارها و سازمان‌های مختلفی همچون تپ سی، کارگزاری مفید، آنی‌رو و … خدمات خود را ارائه دهیم. برای ارتباط با پیتام و مشاوره فرم مربوطه رو تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار کنند.


خدمات مرکز تماس پیتام

تماس های ورودی

هدف اصلی از ارائه این خدمت ارائه پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات مشتریان است. پاسخگویی موثر به تماس‌های ورودی مشتریان یکی از مهمترین عوامل افزایش رضایت مشتری است، که در مرکز تماس پیتام به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود.

تماس های خروجی

این خدمت شامل انواع تماس‌هایی است که هر کسب و کار برای ارتباط با مشتریان خود برقرار می‌کند. این تماس‌های خروجی در مرکز تماس پیتام با اهداف مختلف و با استفاده از بروزترین نرم‌افزارهای روز دنیا انجام می‌شود.

ایجاد ارتباط چندکاناله

چت آنلاین شیوه‌ای نسبتا جدید است که به دلیل سهولت در استفاده محبوبیت زیادی بین کسب و کارها دارد. یکی دیگر از خدمات مرکز تماس پیتام پاسخگویی در لحظه و با کیفیت به چت آنلاین است.

خدمات باشگاه مشتریان

حفظ ارتباط مستمر با مشتری منجر به تکرار خرید و یا استفاده مجدد از خدمات هر کسب و کاری می‌شود. شناسایی شخصیت مشتریان و نیازهای آن‌ها از مهمترین اقدامات این خدمت از مرکز تماس پیتام می‌باشد.

خدمات مشتریان چندزبانه

با توجه به ارائه خدمات ۲۴/۷ مرکز تماس پیتام و به کارگیری کارشناسان مسط به زبان های مختلف، هر کسب و کار می‌تواند با استفاده از این خدمت به مشتریان خود در سراسر دنیا سرویس‌دهی کند.

خدمات ورود وتکمیل اطلاعات

با استفاده از این خدمت مرکز تماس پیتام اطلاعاتی که هر کسب و کار از مشتریان خود نیاز دارد ثبت می‌شود. با توجه به ثبت این اطلاعات در بستر وب، گزارش‌گیری‌های مختلفی در لحظه امکان‌پذیر می‌گردد.

برای اجرای فرآیند برونسپاری مرکز تماس با مشاورین پیتام ارتباط بگیرید.

برونسپاری فروش و بازاریابی تلفنی پیتام

با استفاده از خدمات فروش می‌توان با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و اموزش دیده فرآیند فروش محصول را تسهیل کرد. کارشناسان پیتام با هدف افزایش فروش با مشتریان تماس برقرار می‌کنند
با هدف معرفی محصولات و خدمات جدید، شما می‌توانید از خدمات معرفی محصول پیتام استفاده کنید. با استفاده از این راهکار محصولات و خدمات جدید شما معرفی می‌شود و بازخورد مشتریان نسبت به این محصولات برای بهبود آن جمع‌اوری می‌شود.
با کمک خدمات بازاریابی تلفنی پیتام ، توسط کارشناسان حرفه‌ای محصولات و خدمات شما به مشتری ارائه می‌گردد. با هدف افزایش حجم تقاضا و در نهایت فروش می‌توانید از این راهکار مرکز تماس پیتام استفاده کنید.

خدمات مشاوره تخصصی

ایجاد ساختار پشتیبانی (سیاست های ارتباط با مشتریان، مدیریت نیروی کار، لایه بندی، تیم بندی و وظیفه بندی)ایجاد واحد کیفیت (ساختار مستندسازی، ساختار آموزش، ساختار ارزیابی کیفی، ساختار بازخورد کیفی)
ایجاد واحد سرپرستی (ساختار ارزیابی کمی، ساختار بازخورد کمی، ساختار مدیریت منابع انسانی، ساختار گزارشات)

مزایای استفاده از خدمات مرکز تماس پیتام

  • سطح پوشش گسترده نمایندگان پیتام در کشور
  • رصد نیروها در فیلد و امکان ثبت پرسشنامه ها به همراه لوکیشن
  • اکانت اختصاصی کارفرما و پشتیبانی مستمر
  • تیم تحلیل قدرتمند و خلاق به همراه امکان پوشش داده ای لحظه ای از طریق داشبورد آنلاین
  • ایده پردازی و طراحی راه کارهای خلاق تیم اجرایی

تیم پیتام با بکارگیری بهترین منابع انسانی، تجهیزات و فضای کاری استاندارد مرکز تماس بهبود فرآیند خدمات مشتریان را برای کسب و کارها فراهم می‌آورد.مرکز تماس پیتام با تجربه چند ساله و تخصصی به دنبال ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان کسب و کارها و سازمان است.سرویس‌های متنوع پیتام می‌تواند نیازهای سازمان‌ها رو برآورده و راهکاری را با توجه نیازها طراحی و پیاده‌سازی کند.















[ بازدید : 1132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزشگاه ماساژ نوآوران سلامت

چهارشنبه 12 بهمن 1401
23:50
سیما سیمی

آموزشگاه ماساژ نوآوران سلامت با مدیریت سرکار خانم دکتر سیما عالمی از سال ۱۳۸۷ با نام آسیای شرقی فعالیت خود را آغاز نمود و از سال ۱۳۹۴ که زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور فعالیت خود را ادامه داد و نام خود را به آموزشگاه نوآوران سلامت تغییر داد. این مجموعه افتخار دارد که قدمی بزرگ در راستای آموزش مهارت ماساژ در بالاترین کیفیت آموزش و اشتغال زایی برداشته است.

دوره های آموزش ماساژ در دو بخش بانوان و آقایان با نظارت و آموزش مستقیم سرکار خانم دکتر سیما عالمی (دکترای سلامت، مدرس دانشگاه و مربی بین المللی ماساژ) و جناب آقای علی کریمی راد (کارشناسی ارشد روانشناسی- مربی بین المللی ماساژ) برگزار گردیده و به کاربران گواهینامه های بین المللی معتبر از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین در صورت تمایل گواهینامه از فدراسیون بین المللی ماساژ اعطا می گردد.



تاثیرات ماساژ

تاثیر ماساژ بر دستگاه عضلانی

بیشترین تاثیر ماساژ بر عضلات بدن است. ایجاد توازن و تعادل در عملکرد عضلانی، رفع تنش ها و گرفتگی های عضلانی و ایجاد آرامش، رفع خستگی بین بافت های عضلانی، دفع سریع سموم و تولیدات مضر ناشی از سوخت و ساز سلول ها به ویژه اسید لاکتیک، مهم ترین تاثیر ماساژ بر عضلات می باشد.ماساژ باعث تغذیه عضلات شده و به دنبال انقباض عضله، حرکت میان بافتی را تسریع می کند.

تاثیر ماساژ بر دستگاه ادراری

ماساژ، فعالیت کلیه ها را افزایش داده و دفع مواد زائد را تسریع می نماید. این امر به نوبه خود موجب پیشگیری از تجمع مقدار زیادی مایع و آب در کلیه ها می شود. همچنین، ماساژ شکم و پشت موجب کاهش و یا در درمان مشکلات زنان، به ویژه قاعدگی های دردناک، تنظیم دوره قاعدگی های نامنظم و سندروم قبل از یائسگی می شود و نشانه های یائسگی را به تاخیر می اندازد.

تاثیر ماساژ بر دستگاه گوارش

ماساژ منجر به افزایش حرکات دودی جدار روده شده و دفع مواد را سریع تر می کند. همچنین، ماساژ موجب جلوگیری از بروز یبوست می شود و در صورت وجود یبوست آن را برطرف می کند (از طریق حرکات روی شکم جهت عقربه های ساعت ). ماساژ باعث افزایش آنزیم های روده، معده، کبد و لوزالمعده می شود و به هضم و جذاب مواد غذایی کمک می کند. ماساژ دیواره های عضلات روده و شکم را تقویت کرده و ترشح شیره های گوارشی از کبد، معده و روده ها را تحت تاثیر قرار می دهد




[ بازدید : 1112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لباس کار تبلیغاتی

چهارشنبه 12 بهمن 1401
13:01
سیما سیمی

لباس کار تبلیغاتی

اولین بخش و مهمترین اصل در صنعت و تولید بدون شک نیروی انسانی است و کارگران و کارکنانی که با توان جسمی و روحی خود کار می کنند و یکی از مهم ترین نیازهای آنها لباس کار مناسب است که ایمنی، سلامت و راحتی داشته باشد. در این میان، می‌توانید با تبلیغات در هر صنعت و کسب‌وکاری بیشترین تأثیر و ثبات را به دست آورید.

هویت و انگیزه

لباس کار یک شکل کمک زیادی به کارگران و کارمندان گروه برای ایجاد حس مثبت یا هویت به کارگران و کارمندان می دهد. داشتن روحیه تیمی به کارکنان و کارگران کمک می کند و باعث می شود آنها احساس کنند که بخشی از هویت و موجودیت سازمان هستند و این حس وفاداری را به شدت افزایش می دهد و البته کارایی و اثربخشی آنها را افزایش می دهد زیرا تولید و استفاده از لباس کار بخشی از هویت مجموعه شماست.


تاثیرگذاری

در هنگام جلسه با مشتریان، کارکنان با لباس یا یونیفرم خاص باعث می شوند مشتریان احساس اطمینان و راحتی بیشتری داشته باشند و به طور کلی احساس مثبت و تاثیرگذاری در مشتریان ایجاد می کنند به همین دلیل در بسیاری از سازمان ها استفاده از لباس های یکسان بسیار مهم است.

انواع لباس کار تبلیغاتی

با چاپ هر طرح تبلیغاتی روی لباس کار، به راحتی می توان آن را به لباس کار تبلیغاتی تبدیل کرد. این طرح را می توان روی هر قسمت از لباس مانند کلاه، پیش بند، لباس فرم و … چاپ کرد. نوع لباسی که برای کارمندان خود تعریف می کنید دارای انواع مختلفی است. انواع لباس کار تبلیغاتی را می توان براساس هدف تقسیم کرد:

1.لباس کار تبلیغاتی اداری و سازمانی
2.لباس کار تبلیغاتی صنعتی
3.لباس کار تبلیغاتی خدماتی
4.لباس کار تبلیغاتی محافظت



ویژگی لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی قبل از هر چیز لباس کار است، بنابراین باید طوری طراحی شود که کارمندان احساس راحتی کنند و حجیم نباشند. پارچه های این لباس ها با توجه به شرایط کاری انتخاب می شوند. ضد آب، ضد اشتعال و غیره است، اما در تمامی این لباس ها از پارچه مرغوب استفاده شده است که همگی ثبات رنگ پارچه و عدم رنگ دهی، محو شدن و ... را تضمین می کنند.لباس کار تبلیغاتی نیز برای دوام باید دوخت قوی داشته باشد.
استفاده از الیاف مناسب در این لباس می‌تواند خطر را کاهش دهد.

کلام آخر

امروزه لازم نیست برای بزرگترین شرکت‌ها کار کنید تا لباس‌هایی داشته باشید که شما را از بقیه متمایز کند. در عوض، هر گروه کوچک می تواند این لباس ها را بر اساس مجموعه خود سفارش دهد.گروه تولیدات میهن دوخت یکی از تولیدکنندگانی هستند که سفارش و خرید لباس کار تبلیغاتی برای گروه های شغلی مختلف مشغول است. برای سفارش لباس کار به سایت میهن دوخت مراجعه کنید، از بین مدل های موجود مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. بعد از ثبت در کوتاه ترین زمان به دست شما و کارکنان میرسد.



[ بازدید : 1109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید ماشین بلوک زنی

يکشنبه 9 بهمن 1401
16:39
سیما سیمی

ماشین بلوک زنی

ماشین های بلوک زن در انواع مختلف موجود هستند. از تفاوت دراتوماتیک یا مکانیکی بودن آنها تا تعداد قالب هایی که دارند در گروه های مختلفی قرار می گیرند. .این دستگاه ها برای کاهش خطا و افزایش کارایی و اثربخشی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.
دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک مدل های مختلفی نیز دارد

ماشین بلوک زنی ثابت ومتحرک مدل1015

دستگاهی است کاملا استاندارد دارنده گواهینامه ISO9001,2015وCE از موسسه UNIVERSAL SYSTEMS انگلستان با راندمان 15٪ بالاتر از ماشینهای مشابه اروپایی.با پالت کش و آسانسور فول اتوماتیک. کنترل تراکم و ارتفاع بلوک به صورت خودکار.توان تولید انواع بلوک با هر اندازه و هرنوع مواد سبک وسنگین.قابلیت کار به صورت ثابت و سیار در هر وضعیت آب و هوایی راندمان: 1200عدد بلوک دیواری 20×40×20 در هر ساعت سیستمهای کاری: هیدرولیک و مکانیک با سیستیم پیشرفته.



ماشین بلوک زنی مدل 915

دستگاهی است کاملا استاندارد دارنده گواهینامه CE از موسسه UNIVERSAL SYSTEMS انگلستان با راندمان 15٪ بالاتر از ماشینهای مشابه اروپایی.

اتوماتیک: کنترل ارتفاع بلوک، حرکت به جلو بعد از هر کورس کاری، کنترل تراکم مواد و شمارشگر تعداد تولید.

راندمان: 1000عدد بلوک دیواری 20×40×20 در هر ساعت

سیستمهای کاری: هیدرولیک و مکانیک با سیستیم پیشرفته و توان دور زدن توسط چرخ پنجم در انتهای خط.( گردش درجا تا 360درجه)

تعداد الکترو موتور: 6عدد شامل یک عدد موتور حرکت 4KW یک عدد موتور هیدرولیک 5.5KW با دور 900 در هر دقیقه و 4عدد موتور ویبراتور هر کدام 1.1KW با دور 2800 در هر دقیقه

برق مورد نیاز : 3 فاز 25 آمپر.

سیستم هیدرولیک: پمپ پیستونی 15 لیتری 500 بار فشار ساخت توز ایران. فشار کاری هیدرولیک:حداکثر280 بار.

ضمانت: 6 ماه گرانتی و 10 سال خدمات بعداز فروش. (تامین قطعات)





مزایای استفاده از بلوک های سیمانی

از مزایای بلوک می توان به سبک بودن، عایق بودن حرارت، عایق بودن صدا، مقاومت فشاری بالا، قابلیت استفاده با انواع ملات، سهولت اجرا و تنوع در اشکال آن اشاره کرد.


دسته بندی بلوک های سیمانی

بلوک های سیمانی به طور کلی به دو دسته سنگین و سبک تقسیم می شوند. این بلوک ها از نظر اندازه متفاوت هستند و در دیوارها و سقف ها، سازه های ساختمانی یا دیوارهای محوطه استفاده می شوند. بلوک های سبک عمدتاً در سقف های تیرچه بلوک و دیوارهای داخلی استفاده می شوند و ریزدانه های مورد استفاده در آنها نسبت به بلوک های سنگین کمی تفاوت دارد و از نظر وزن سبک تر هستند

شرکت صنعتی و بازرگانی توز ایران در سال 1364 با سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه صنعتی تأسیس شد. این شرکت در نیل به اهداف خود به عنوان پیشرو دراستان اصفهان دست یافت. در حال حاضر یکی از معدود شرکت های خصوصی فعال و موفق در ایران و خاورمیانه است. شرکت ما بزرگترین تولید کننده تجهیزات هیدرولیک و ماشین آلات ساخت بلوک بتنی در ایران و همچنین مجموعه ای با کیفیت بالا و دارای گواهینامه ISO 9001:2015 و استاندارد CE انگلستان می باشد


مزایای خرید ماشین بلوک زنی اتوماتیک : کنترل اسان و سریع دستگاه ،تولید بلوک در تعداد بالا، یک شکل بودن بلوک و اپراتور تخصصی نیاز ندارد.


برچسب ها: بتن , خریدبتن , بلوک , سیمان , ماشین ,
[ بازدید : 1093 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید سمعک

سه شنبه 4 بهمن 1401
17:56
سیما سیمی

سمعک چیست؟

سمعک ها دستگاه هایی هستند که می توانند با اصلاح و بهبود مشکلات شنوایی به افراد کم شنوا کمک کنند تا راحت تر صداها را بشنوند. این دستگاه ها با پیشرفت تکنولوژی روز به روز پیشرفته تر شده و کارایی آنها افزایش یافته است. سمعک یک وسیله الکترونیکی کوچک است که در داخل یا پشت گوش قرار می گیرد. سمعک بسیاری از صداهای محیط را بلندتر می کند و به افراد دارای کم شنوایی این امکان را می دهد که بهتر بشنوند، ارتباط بهتری برقرار کنند و بیشتر در فعالیت های روزانه شرکت کنند. سمعک می تواند به افراد کمک کند هم در محیط های پر سر و صدا و هم در محیط های ساکت بشنوند.

Image for post

انواع سمعک:

سمعک وایرلس

Image for post

امروزه استفاده از سمعک وایرلس این امکان را به افراد کم شنوا می دهد که مانند افراد عادی بتوانند با تلفن صحبت کنند ، به موسیقی گوش دهند و یا تلویزیون تماشا کنند. درگذشته استفاده از موبایل و یا گوش کردن به موسیقی برای افراد کم شنوا مشکل بود. اما امروزه فرد میتواند صدا را به صورت مستقیم ازموبایل خود دریافت کند در صورتی که در گذشته فرد باید ابتدا سمعک را از روی گوشش برمیداشت سپس هدفون یا هندزفری را روی گوش خود می گذاشت.امروزه اکثر کمپانی های تولید کننده سمعک اقدام به تولید سمعک پشت گوشی و سمعک RITE وایرلس کرده اند. تا چندی پیش به دلیل اندازه ی کوچک سمعک داخل گوشی و یا سمعک نامرئی امکان ساخت سمعک نامرئی که تکنولوژی وایرلس داشته باشد وجود نداشت اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی سمعک داخل گوشی وایرلس تولید شده است.

سمعک هوشمند

منظور از سمعک هوشمند سمعکی است که دارای سیستم و تکتولوژی پیشرفته تری نسبت به سمعک های نسل های قبل دارد و سمعک هوشمند و دیجیتال در مقایسه با سمعک های نیمه دیجیتال و آنالوگ کارایی بهتری دارند.در میان انواع مختلف سمعک ها ، سمعک هوشمند به شما کمک میکند که با محیط اطراف خود تعامل بهتری داشته باشید و راحت تر با اطرافیان ارتباط برقرار کنید.این سمعک ها در مدل ها و اندازه های مختلف تولید می شوند و می توانند داخل گوشی، پشت گوشی و حتی نامرئی باشند.

سمعک نامرئی

Image for post

شکل ظاهری سمعک برای بسیاری از مددجویان حائز اهمیت است و بسیاری از افرادی که افت شنوایی دارند و به سمعک احتیاج دارند به دلیل شکل ظاهری سمعک حاضر به استفاده از آن نیستند. برای این دسته از افراد و کسانی که میخواهند سمعک کمترین دید را روی گوششان داشته باشد سمعک نامرئی تجویز میشود.به سمعکی که به طور کامل داخل مجرای گوش قرار میگیرد سمعک داخل گوشی یا CIC می گویند. CIC مخفف Completely in the canal است.سمعک نامرئی و یاIIC ، یکی از انواع سمعک های داخل گوشی است که به طور کامل داخل مجرای گوش قرارمی گیرد و از سمعک داخل گوشی معمولی ریزتر و مخفی تر است.

قابل توجه عزیزانی که به دنبال خرید سمعک ارزان می باشند، در مجموعه کلینیک شنوایی کاشن تلاش بر این است تا سمعکی با مناسب ترین قیمت ممکن که متناسب با وضعیت شما خوبان بوده و مورد تایید متخصص مجموعه می باشد، تجویز و ارائه شود.


[ بازدید : 1104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید سیم خاردار

دوشنبه 3 بهمن 1401
17:01
سیما سیمی

نمایش این مطلب تنها به اعضا امکان پذیر است
ابتدا ثبت نام کنید يا وارد شويد

[ بازدید : 1097 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دلنوشته سیما است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]